Dane kontaktowe

Print Drukuj
Wykaz numerów telefonów Powiatowego Urzędu Pracy w Lubaniu
 
75 722 32 78,   75 722 35 19,   75 721 54 16,   75 721 59 67,   75 610 63 47,   75 722 25 48
 
FAX nr wewnętrzny 281 lub 282
 
Imię i nazwisko Zakres załatwianych spraw Nr pokoju
piętro
Numer wewnętrzny telefonu
Katarzyna Hudyma Dyrektor PUP pokój 10
I piętro
277
Edyta Tomczyk Zastępca Dyrektora pokój 11
I piętro
277
REFERAT DS REJESTRACJI, EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ

Edyta Schabowska

 

Aneta Wojtowicz

Informacja i rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy, informacja dla osób, które wykonywały pracę w krajach UE/EOG, obsługa składnicy akt, wydawanie decyzji administracyjnych, wydawanie zaświadczeń pokój nr 6 parter

250

 

262

Krystyna Galik

Barbara Wrzeszcz
Naliczanie świadczeń dla osób uprawnionych, przygotowywanie decyzji administracyjnych, wydawanie zaświadczeń, odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych, odwołania od decyzji
pokój nr 13   I piętro
 
287

265
CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ

Anna Bidna
Kierownik
Centrum Aktywizacji Zawodowej
 
pokój nr 3
parter

278

Dorota Małecka-Jankowska

Wioleta Kudra

Szkolenia indywidualne i grupowe, Krajowy Fundusz Szkoleniowy, bony na kształcenie ustawiczne, egzaminy, organizacja staży pokój nr 15
I piętro

255

256

Elwira Jaworowska Obsługa osób bezrobotnych, nazwiska na literę A,B,C,Ć,D,E,F,G,H,I,J,V,Y,Ź,Ż pokój nr 5
parter
286
Mirella Żmuda Obsługa osób bezrobotnych, nazwiska na literę P,R,S,Ś,T,W,Z pokój nr 5
parter
275
Małgorzata Nowak Obsługa osób bezrobotnych, nazwiska na literę K,L,Ł,M,N,O,U pokój nr 5
parter
283
Agnieszka Chlastawa
 
Obsługa pracodawców w zakresie pośrednictwa pracy i zatrudniania cudzoziemców, pakiet aktywizacyjny pokój nr 4
parter
267 lub 290
Włodzimierz Chupka

Brygida Ossowska-Kurczab

Starszy doradca zawodowy

Starszy doradca zawodowy

pokój nr 2
parter

269

251

Marta Popowicz

 

Monika Szkrabko

Tworzenie i monitorowanie doposażenia lub wyposażenia utworzonych nowych miejsc pracy,  prace interwencyjne, prace społecznie użyteczne, dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej, rozliczanie i monitorowanie zawartych umów, marketing i promocja na koncie społecznościowym facebook pokój nr 17
I piętro

271

 

258

Irena Diop

 

Agata Zjawin

Realizacja projektów EFES+ i PFRON, dofinansowanie 50+, roboty publiczne, zwrot kosztów opieki nad dzieckiem lub osobą zależną, dodatki aktywizacyjne, bony na zasiedlenie, zwrot kosztów dojazdu do pracy i na staż, obsługa konta w systemie SOW pokój nr 12
I piętro

235

 

260

DZIAŁ ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNY
Ewa Wójcik Kierownik Działu
Organizacyjno-Administracyjnego
pokój nr 16
II piętro
285
 
Agnieszka Bajda-Matusiak Skargi i wnioski klientów PUP, obsługa kadrowa, obsługa ZFŚS, zaopatrzenie pracowników w materiały biurowe i druki pokój nr 16
II piętro
252
Katarzyna Czekaj Obsługa sekretariatu Urzędu
i składnicy akt
pokój nr 9
I piętro
277
DZIAŁ FINASOWO - KSIĘGOWY
Sylwia Maciukiewicz Główny księgowy
obsługa Funduszu Pracy
pokój nr 18
II piętro
276

Aneta Kaczmar

 

Marta Wandycz

Obsługa funduszy unijnych,obsługa ZFŚS, refundacja kosztów poniesionych przez pracodawców i bezrobotnych, windykacja nienależnie pobranych świadczeń, obsługa budżetu, naliczanie wynagrodzeń, obsługa wpłat dotyczących zatrudniania cudzoziemców, zgłoszenia i rozliczenia z ZUS w zakresie osób bezrobotnych i pracowników pokój nr 18
II piętro

254

 

276

 
Samodzielne Stanowisko ds. Informatyki i statystyki
Andrzej Butkiewicz Administrowanie siecią komputerową, wykonywanie statystyk pokój nr 21
II piętro
200
 



 
 
Informacje o publikacji dokumentu