Публикатор

Dane kontaktowe

Wykaz numerów telefonów Powiatowego Urzędu Pracy w Lubaniu
 
75 722 32 78,   75 722 35 19,   75 721 54 16,   75 721 59 67,   75 610 63 47,   75 722 25 48
 
FAX nr wewnętrzny 281 lub 282
 
Imię i nazwisko Zakres załatwianych spraw Nr pokoju
piętro
Numer wewnętrzny telefonu
Katarzyna Hudyma Dyrektor PUP pokój 10
I piętro
277
Edyta Tomczyk Zastępca Dyrektora pokój 11
I piętro
277
REFERAT DS REJESTRACJI, EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ
Edyta Schabowska Wydawanie decyzji, zaświadczeń, udostępnianie danych na podstawie złożonych wniosków, dokonywanie rejestracji, obsługa składnicy akt pokój nr 6 parter 250
Krystyna Galik

Barbara Wrzeszcz
Naliczanie świadczeń dla osób bezrobotnych, przygotowywanie decyzji administracyjnych, udostępnianie danych na podstawie złożonych wniosków, odwołania od decyzji
pokój nr 13   I piętro
 
287

265
Aneta Wojtowicz Obsługa składnicy akt, wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń, odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych, dokonywanie rejestracji pokój nr 6 parter 262
CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ

Anna Bidna
Kierownik
Centrum Aktywizacji Zawodowej
 
pokój nr 3
parter

278
Dorota Małecka-Jankowska

Artur Rymaszewski
Szkolenia indywidualne i grupowe, Krajowy Fundusz Szkoleniowy, szkolenia w ramach umów trójstronnych, bony szkoleniowe, bony na zasiedlenie pokój nr 15
I piętro
255

259
Elwira Jaworowska Obsługa osób bezrobotnych, nazwiska na literę A,B,C,Ć,D,E,F,G,H,I,J,V,Y,Ź,Ż pokój nr 5
parter
286
Mirella Żmuda Obsługa osób bezrobotnych, nazwiska na literę P,R,S,Ś,T,W,Z pokój nr 5
parter
275
Agata Zjawin Obsługa osób bezrobotnych, nazwiska na literę K,L,Ł,M,N,O,U pokój nr 5
parter
283

Agnieszka Chlastawa
 
Obsługa pracodawców w zakresie pośrednictwa pracy i zatrudniania cudzoziemców pokój nr 4
parter
267 lub 290
Włodzimierz Chupka

Brygida Ossowska-Kurczab

Doradca zawodowy

Doradca zawodowy

pokój nr 2
parter

269

251
Marta Popowicz Tworzenie i monitorowanie doposażenia lub wyposażenia utworzonych nowych miejsc pracy,  prace interwencyjne, prace społecznie użyteczne pokój nr 17
I piętro
271
Irena Diop Realizacja projektów z POWER i PFRON, programy specjalne, roboty publiczne, zwrot kosztów opieki nad dzieckiem lub osobą zależną, dodatki aktywizacyjne pokój nr 12
I piętro
235

Maria Dowhaluk
Bony na zasiedlenie, zwrot kosztów dojazdu do pracy i na staż, obsługa konta w systemie SOW pokój nr 12
I piętro
260
Monika Szkrabko Dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej, rozliczanie i monitorowanie zawartych umów, marketing i promocja na koncie społecznościowym facebook pokój nr 17
II piętro
258
Wioleta Kudra
Organizacja staży, bony stażowe, rozliczanie i monitorowanie zawartych umów pokój nr 17
II piętro
256
DZIAŁ ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNY
Ewa Wójcik Kierownik Działu
Organizacyjno-Administracyjnego, realizacja zamówień publicznych, inwestycji i remontów, skargi i wnioski klientów PUP, obsługa kadrowa, zaopatrzenie pracowników w materiały biurowe i druki
pokój nr 16
II piętro
285
 
Agnieszka Bajda-Matusiak Skargi i wnioski klientów PUP, obsługa kadrowa, zaopatrzenie pracowników w materiały biurowe i druki pokój nr 16
II piętro
252
Katarzyna Czekaj Obsługa sekretariatu Urzędu
i składnicy akt
pokój nr 9
I piętro
277
DZIAŁ FINASOWO - KSIĘGOWY
Sylwia Maciukiewicz Główny księgowy
obsługa Funduszu Pracy
pokój nr 18
II piętro
276
Jolanta Sowińska Obsługa budżetu, naliczanie wynagrodzeń, windykacja nienależnie pobranych świadczeń, obsługa wpłat dotyczących zatrudniania cudzoziemców pokój nr 18
II piętro
253





254
Aneta Kaczmar Obsługa funduszy unijnych,obsługa ZFŚS, refundacja kosztów poniesionych przez pracodawców i bezrobotnych

Marta Wandycz
 
Obsługa budżetu, naliczanie wynagrodzeń, windykacja nienależnie pobranych świadczeń, obsługa wpłat dotyczących zatrudniania cudzoziemców pokój nr 18
II piętro
276
 
Samodzielne Stanowisko ds. Informatyki i statystyki
Andrzej Butkiewicz Administrowanie siecią komputerową, wykonywanie statystyk, zgłoszenia i rozliczenia z ZUS w zakresie osób bezrobotnych pokój nr 21
II piętro
200
 



 
 

Informacje o publikacji dokumentu